FAQ

Najczęściej zadawane pytania:

Jaki jest czas trwania realizacji usługi?

Czas trwania realizacji usługi jest zależny od rodzaju usterki oraz dostępności części zamiennych, jednak nigdy nie przekracza on 14-tu dni.

Czy jest możliwość wysyłki sprzętu do naprawy?

Naturalnie jest taka możliwość, wystarczy skontaktować się z nami pocztą elektroniczną lub telefonicznie i podać miejsce oraz godzinę odbioru sprzętu. My zlecimy odbiór firmie kurierskiej. Sprzęt należy dobrze zapakować i zabezpieczyć przed ewentualnymi uszkodzeniami podczas transportu. Każda przesyłka jest ubezpieczona na kwotę do 5000 zł

serwis laptopów, serwis tabletów, naprawa laptopów, naprawa tabletów- Zapraszamy

We use cookies

Na naszej stronie internetowej używamy plików cookie. Niektóre z nich są niezbędne dla funkcjonowania strony, inne pomagają nam w ulepszaniu tej strony i doświadczeń użytkownika (Tracking Cookies). Możesz sam zdecydować, czy chcesz zezwolić na pliki cookie. Należy pamiętać, że w przypadku odrzucenia, nie wszystkie funkcje strony mogą być dostępne.